Wypełniona karta gwarancyjna windy to dokument, który koniecznie musisz dostać odbierając nowy samochód z zamontowaną nową windą.
Producenci wind załadowczych najczęściej umieszczają druki kart gwarancyjnych w „książce użytkownika”.
Naprawa gwarancyjna windy – bez wypełnionej karty gwarancyjnej w razie jakiejkolwiek awarii będziesz musiał zapłacić za naprawę nawet jeśli nie miną okres gwarancji i robisz to w autoryzowanym serwisie.
Gwarancja na windę załadowczą przestaje też obowiązywać jeśli nie masz potwierdzonych w książce konserwacji przeglądów gwarancyjnych wykonywanych zgodnie z instrukcją obsługi.
W „książce użytkownika” obok zasad korzystania z urządzenia i karty gwarancyjnej znajdują się:
– wykaz najczęściej spotykanych niedomagań i ich przyczyny,
– zasady bezpiecznej pracy,
– wykaz obowiązkowych inspekcji ( przeglądów ) okresowych – brak ich przeprowadzenia powoduje utratę gwarancji,
– deklaracja poprawności montażu – obok karty gwarancyjnej jest drugim dokumentem, o który powinieneś się upomnieć. Deklaracja powinna być wypełniona gdyż jest wymagana przez Urząd Dozoru Technicznego, któremu podlega winda załadowcza.
ZAPOZNAJ SIĘ Z KSIĄŻKĄ UŻYTKOWNIKA
bo np. DHOLLANDIA pokazuje krok po kroku jak zamknąć windę gdy zepsuje się sterowanie elektryczne. Mając pasy do zabezpieczania ładunku może to zrobić jedna osoba.
![](/_gatsby/file/27537a5f0478c1c2d21d2fd4f7d8f4b5/sterowanie-awaryjne-DHOLLANDIA.jpg?u=https%3A%2F%2Fpanel.spinel.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F10%2Fsterowanie-awaryjne-DHOLLANDIA.jpg)
Winda nie chce się zamknąć?
nie masz w aucie książki użytkownika?
zadzwoń do nas 77 464 33 44 powiemy co zrobić.