GWARANCJA NA WINDĘ ZAŁADOWCZĄ – o co zadbać by nie stracić gwarancji

W dniu 29.03.2024 firma będzie nieczynna.
← Wróć do bazy wiedzy

Wypełniona karta gwarancyjna windy to dokument, który koniecznie musisz dostać odbierając nowy samochód z zamontowaną nową windą.
Producenci wind załadowczych najczęściej umieszczają druki kart gwarancyjnych w „książce użytkownika”.

Naprawa gwarancyjna windy – bez wypełnionej karty gwarancyjnej w razie jakiejkolwiek awarii będziesz musiał zapłacić za naprawę nawet jeśli nie miną okres gwarancji i robisz to w autoryzowanym serwisie.

Gwarancja na windę załadowczą przestaje też obowiązywać jeśli nie masz potwierdzonych w książce konserwacji przeglądów gwarancyjnych wykonywanych zgodnie z instrukcją obsługi.

W „książce użytkownika” obok zasad korzystania z urządzenia i karty gwarancyjnej znajdują się:
– wykaz najczęściej spotykanych niedomagań i ich przyczyny,
– zasady bezpiecznej pracy,
– wykaz obowiązkowych inspekcji ( przeglądów ) okresowych – brak ich przeprowadzenia powoduje utratę gwarancji,
– deklaracja poprawności montażu – obok karty gwarancyjnej jest drugim dokumentem, o który powinieneś się upomnieć. Deklaracja powinna być wypełniona gdyż jest wymagana przez Urząd Dozoru Technicznego, któremu podlega winda załadowcza.

ZAPOZNAJ SIĘ Z KSIĄŻKĄ UŻYTKOWNIKA
bo np. DHOLLANDIA pokazuje krok po kroku jak zamknąć windę gdy zepsuje się sterowanie elektryczne. Mając pasy do zabezpieczania ładunku może to zrobić jedna osoba.

Winda nie chce się zamknąć?
nie masz w aucie książki użytkownika?
zadzwoń do nas 77 464 33 44 powiemy co zrobić.

Jesteśmy autoryzowanym serwisem firm

Baer Cargolift
Dhollandia
Dautel